TopSpot

00:00

{{#if HasResults}}
{{#each Visible}} {{/each}}
{{else}} {{#if Repurchased}} {{#if IsMultiPack}}

Thanks for redeeming.

{{else}}

Success! Thanks for repurchasing.

{{/if}} {{else}} {{#if Expired}}

Increase my visibility!

{{else}} {{#if IsMultiPack}}

{{#if HasMultiPack}} You have {{MultiPackCount}} top spot(s) left. Now loading you into the search listings... {{else}} You have used all top spots. Now loading you into the search listings... {{/if}}

{{else}}

We are loading you into the search listing pages...

{{/if}} {{/if}} {{/if}} {{/if}}
{{#if Expired}} {{#if HasResults}}

{{Current}} just saw you!

{{/if}} {{#if LastTopSpotPurchaseIsMulti }} {{#if HasAnyTopSpot}}

{{#if HasFreeTopSpot }} {{ UnclaimedTopSpotFree }} Free {{/if}} {{#if HasPaidTopSpot }} {{#if HasFreeTopSpot }} & {{/if}} {{ MultiPackCount }} {{/if}} Top Spot{{#if Plural}}s{{/if}} Left

{{else}}

0 Top Spot{{#if Plural}}s{{/if}} Left

{{/if}} {{else}} {{#if HasFreeTopSpot }}

{{ UnclaimedTopSpotFree }} Free Top Spot{{#if Plural}}s{{/if}} Left

{{/if}} {{/if}} {{else}} {{#if HasResults}}

{{Current}} see you now!

{{else}} {{/if}} {{/if}}
Rev Up Your love Life With These Tips!

cbjohnson963

sweep a girl off her feet, but but you better catch her when she falls

Close Window

cbjohnson963 has been notified that you want to learn about her.

Check back after a few days & see if she has added more details to her profile.

CLOSE


Active within 1 week

28 year old woman
Torrance, California, United States

Seeking:
men 28-40
Within:
30 Miles of Hollywood Riviera, California, United States
Relationship:
Divorced
Have kids:
I'll tell you later
Want kids:
I'll tell you later
Ethnicity:
White / Caucasian
Body type:
I'll tell you later
Height:
5'2" (157cms)
Faith:
Jewish
Smoke:
No Way
Drink:
I'll tell you later

 

ABOUT HER & WHO SHE'S LOOKING FOR

WAT I WANT:
ok ill get a few quick things I'm physically attracted to out of the way first i find blondes very sexy, luv scruff i don't know what it is but its so hot!(doesn't mean i want a hairy guy so don't get carried away boys lol) but if u don't want 2 shave a day or 2 B4 we go out, i won't hate that ;) and hats R always a crowd pleaser,
well i am definitely a sucker for a guy who can make me laugh, but no matter what will always make me smile,a guy who goes out of his way to just always make you feel good, little things go a long way with me, a random text that your thinking of me, opening doors, just i don't know small things that should come natural guys seem to be losing more and mor these days, i love that honeymoon phase where you just cant get each other off your mind, you guys go out and its like your the only ones there and the rest is just background noise, i just really want to have amazing chemistry, but also have sexual chemistry as well cant have one or the other i wouldn't be with someone just bc thats what your supposed to do, i want someone who excites me and i excite them, thats how it should be, :)
but on another note lol i.luv sports, die hard bears and lakers fan but gotta say 49ers r a pretty close 2nd…!luv 2 laugh and have fun w the person Im with so cant b2 serious. I luv 2 go out with the guy I'm with but also luv those lazy nights in watching tv...love fb season and any guy i date plan on waking up at 10am on sundays to watch the bears games with me (they are trying to ruin my life 10am its crap lol) i also find it important never to become 2 dependent on eachother. I want a guy who will show me new things, also never want things 2 feel forced, it should come natural,have that instant spark and chemistry i want that excited feeling, that rush,where U get scared, that's when U know U have something 2 lose. i don't fall very often but when i do i fall hard and all in, and i want someone who not only can make that happen but do the same

THEORY ON DATING
Take notes boys this is good
Basically every past relationship we've all had have been practice 4 the person U R supposed 2B with, ur 1st bf/Gf thats your rookie year, where u learn the basics on how 2B with someone, the stuff youve done right or wrong, games you played that may have backfired, (not that I've done that....I just heard …..from a friend lol) but basically its all the prep work, and thru every relationship you go thru, you learn more of what U want, don't Want, what U did right or wrong, take all the good and bad and bring it 2 the next person your with. which gets you 1 step closer to the person your supposed 2B with, thru this you get a much better idea of what you want, who you are, unfortunatly your standards get a bit higher as well lol, my first bf my only standard was "he's cute" well they are a tiny bit higher these days. So I feel your past relationships aren't something you should be upset about, they served a purpose in your life and that was to prepare you for the one.I do NOT want a guy who has never been in a relationship B4 either, so they can make all those initial mistakes on me, and i can get him good ready to marry the next girl...fool me once haha, but ya get your mistakes out 1st then well talk ;) But any person that comes thru my life starts with A clean slate it's up 2U what to do with it, I am not someone who is going blame a new bf for something the last one has done. so many girls do that and I find it super annoying or what we like to call "baggage"anyways that's my Lil crackpot theory take what you want from it, but clearly I should be writing a book or something haha, NEwayzi got more but ill save that for an emergency awkward silence moment (which btw will be completely ur fault haha) dont worry ill bail ya out tho lol

Interests:
Coffee and conversation, Cooking, Dining out, Movies/Videos, Music and concerts, Nightclubs/Dancing, Playing cards, Shopping/Antiques, Travel/Sightseeing, Watching sports, Wine tasting
Sports & exercise:
Aerobics, Basketball, Bowling, Cycling, Football, Dancing, Skiing, Swimming, Tennis / Racquet sports, Other types of exercise, Hockey
Exercise habits:
I'll tell you later
Pets:
I have Dogs
Pet Essay:

i have an english bulldog shes adorable

Political views:
I'll tell you later
Sign:
Capricorn
College:
I'll tell you later
For fun:

Hanging with my friends, sports bars.Basketball and FB die hard bears lakers fan..love the water beach lake pool whatever, want to learn how to play golf, never shot a gun but want to go to a shooting range, also would luv 2 learn how 2play poker

Favorite hot spots:

Been all over the world Italy ,Greece, Rome ,spain, monte Carlo ,Bahamas ,new Zealand ,Paris , hawaii, England, idk theres more never been to new York or Cabo tho they r on my to do list :)
love comedy clubs, h2o,sports bars

Favorite things:

i love boys with hats, some scruff, that dress down, i love anything funny, basketball football, favorite movies wedding crasher,old school,the hangover, love Italian food, BBQs,country music

Last read:

Probably an email or someone's page on here lol

ABOUT... HER HER DATE
APPEARANCE:
Height:
5'2" (157cms)
5'10" (177cms) to 6'3" (190cms)
Body type:
I'll tell you later
No preference
Eyes:
Blue
No preference
Hair:
Blonde
Light brown, Dark brown, Blonde, Dark blonde
   
LIFESTYLE:
Smoke:
No Way
No preference
Drink:
I'll tell you later
No preference
Occupation:
Fashion / Model / Beauty
No preference

i am a hair stylist. and plan on opening a salon in the near future ...also i find people who post how much their date should make on here is super weird an a huge turn off

Income:
I'll tell you later
No preference
Relationship:
Divorced
No preference
Have kids:
I'll tell you later
No answer
Want kids:
I'll tell you later
No preference
   
BACKGROUND/VALUES:
Ethnicity:
White / Caucasian
White / Caucasian

My dads from England, my moms from NY, so usually i tell people I'm half British half NY lol kidding obviously but no clue what my mom is.....maybe i should ask she gets a fantastic tan haha

Faith:
Jewish
No preference

i am jewish, but not religious at all, and really not into people who r over the top religious whatever religion they r it just for some reason screams cult to me lol sorry

Languages:
English
English
Education:
I'll tell you later
No preference

Close Window

Your message has been sent to cbjohnson963

CLOSE

Close Window

We encountered a problem sending your message to cbjohnson963. Please try again later.

CLOSE

Finish by entering your Match.com sign in details.

Not a member? Sign up now »
Continue

Finish by entering your Match.com sign in details.

This lets you sign in faster next time.

By clicking "Begin Now", I agree to receive transactional and promotional emails from Match.com. I understand that I am free to withdraw consent at any time.
Continue
By using our site, you agree to the Match.com Terms of Use.
Already a member? Sign in here »

Close Window

Your message has been sent to cbjohnson963.

See More Like her:


view more »

CLOSE WINDOW