Rev Up Your love Life With These Tips!

SemperFi0351

If you like Pina Coladas...

Close Window

SemperFi0351 has been notified that you want to learn about him.

Check back after a few days & see if he has added more details to his profile.

CLOSE


Active within 5 days

31 year old man
Las Vegas, Nevada, United States

Seeking:
women 24-32
Within:
50 Miles of Las Vegas, Nevada, United States
Relationship:
Divorced
Have kids:
Yes, they sometimes live at home
Want kids:
Definitely
Ethnicity:
Asian, Pacific Islander
Body type:
About average
Height:
5'8" (172cms)
Faith:
Christian / Catholic
Smoke:
Yes, but trying to quit
Drink:
Social Drinker

 

ABOUT HIM & WHO HE'S LOOKING FOR

Hmmm... where to begin... we'll, I was born in the Philippines, but I consider Las Vegas as my home. I lived in a bunch of different places to include, Hawaii, Thailand, Okinawa, Korea and a couple other places. I love to travel, and I mean LOVE to travel. There's a longer list of where I've been to besides the places I just listed above, but most recently I visited Fiji for 3 weeks and fell in love with scuba diving. I have 6 dives so far and looking forward to more.

When I was 18, I enlisted in the Marine Corps, and served for 4 years. After, I joined the Army for another 4 years. Got out, worked as a System Administrator for a while, and now I'm back in college trying to get 2 bachelors degrees, one in Economics and another in MIS.

My lifestyle: I own a house on the East side of town. I'm fairly simple and low maintenance, with the exception of my "toys" which include my car, motorcycle, guns, and computers (cuz deep down, I'm a complete dork). I spend a lot of my free time over at my sister's house. Her fiance and I have become quite good friends and we go shooting often.

Besides my recent interest in scuba diving, I love to go shooting, ride my motorcycle (only when the weather is nice :P), and I LOVE going to the movies.

Who I'm looking for... hmmm... good sense of humor is a must. Any kind of humor just as long as you know how to laugh :). Must be adventurous. Physical attractiveness can only take you so far, I would like someone I can have an intelligent conversation / argument with just about anything. If you have the duck-face profile pic... yeah... that's not gonna work out lol. I'd prefer someone who has their partying days behind them, yet could still do it once-in-a-while. I know my description is kinda vague, but I'm just looking for a down-to-earth, good-hearted person.

Interests:
Camping, Dining out, Fishing/Hunting, Movies/Videos, Exploring new areas, Travel/Sightseeing
Sports & exercise:
Billiards / Pool, Bowling, Swimming, Weights / Machines
Exercise habits:
I exercise 3-4 times per week
Pets:
Political views:
Conservative
Sign:
Taurus
College:
University of Nevada, Las Vegas, Las Vegas, NV
For fun:

I like listening to classic rock, love singing along although I really don't have the voice for it. Bowling, shooting some pool, and going to movies are also good. Time spent with my gorgeous daughter is the best. Riding my bike is always fun too.

Favorite hot spots:

I've been to Canada, Fiji, US Virgin Islands, Ireland, England, France, Spain, Germany, Italy, Thailand, Korea, Phillipines, Japan, and of course Mexico. But, as much as people disagree with me, I think Vegas is the best city to live in.

Favorite things:

Travelling, shooting, steaks (mmm lol), I don't know why but I like coconut, Family Guy, scuba diving, sun setting over the ocean, I like the smell of clean laundry lol.

Last read:

I'm in the middle of reading the "Sharpe" series.

ABOUT... HIM HIS DATE
APPEARANCE:
Height:
5'8" (172cms)
5'0" (152cms) to 5'10" (177cms)
Body type:
About average
Slender, About average, Athletic and toned
Eyes:
Brown
No preference
Hair:
Black
No preference
   
LIFESTYLE:
Smoke:
Yes, but trying to quit
No preference
Drink:
Social Drinker
Never, Social Drinker
Occupation:
Student
No preference

I'm getting paid to go to school. My GI Bill from the military pays my tuition plus they pay me an allowance, I also get grants... cuz they seem to think I'm smart lol :P

Income:
I'll tell you later
No preference
Relationship:
Divorced
No preference
Have kids:
Yes, they sometimes live at home
No answer
Want kids:
Definitely
Definitely, Someday, No, but it's OK if my partner has kids
   
BACKGROUND/VALUES:
Ethnicity:
Asian, Pacific Islander
No preference
Faith:
Christian / Catholic
No preference

The Sistine Chapel is breathtaking to say the least.

Languages:
English, Tagalog
No preference
Education:
Some college
Some college, Associates degree, Bachelors degree

I'm right in the middle of working on getting a double major in MIS and Economics.

Close Window

Your message has been sent to SemperFi0351

CLOSE

Close Window

We encountered a problem sending your message to SemperFi0351. Please try again later.

CLOSE

Finish by entering your Match.com sign in details.

This lets you sign in faster next time.

Continue
Already a member? Sign in here »

Close Window

Your message has been sent to SemperFi0351.

See More Like him:


view more »

CLOSE WINDOW